torsdag 25 februari 2016


Hej vad det går. Än så länge i alla fall. I dag var det då åter dags för lite längre löpning. I tisdags när jag sprang hade jag de dubbade skorna, men jag märkte att det hade jag inte behövt. Så i dag blev det odubbat, och i och med det även lättare skor.

I går var jag och fick lite sportmassage. Och i början av turen kändes det lite tungt i benen, men det gick snart bra. Ja, riktigt bra. Till första ”kontrollpunkten” var jag ca 4 minuter snabbare än i tisdags. Det där sporrade ju. Och när jag passerade 1 timme hade jag avverkat 8 km med råge (8,3 km). Sen gick det något trögare, men att det gick så bra sporrade mig så jag försökte hålla ”farten” uppe. Det slutade med 2,34 km längre, men bara 7 minuter längre, än i tisdags. Ungefär 46 sekunder snabbare än tisdagsrundan. Fortsätter det så här ska det nog inte bli några problem med Iran maran.

Inga kommentarer: