tisdag 17 juni 2014

Var är värmen? Önskar att det hade varit några dagar med super värme så jag hade fått lite sådan träning innan jag ska till Spanien. Där lär det ju bli varmt så det räcker…bortåt 40 grader. Men det är bara till att gilla förhållandena och träna på med vad som står till buds. Jag har faktiskt dragit ner på antal löprundor men i stället gjort de jag gör längre. Det har inneburit faktiskt att jag ligger tämligen långt förre i den planerade månadsmängden för juni. Har sprungit 169 k mot planerade 142. Men sista dagarna i månaden kommer jag inte att springs alls. Det kanske till och med blir att jag lägger mig och slappar och solar helt och hållet de sista dagarna. Kan vara bra att steka mig lite också innan Spanien. Jag gillar ju inte alls att smörja in mig, så om jag kunde slippa det skulle det vara fint. Skulle också vara kul att komma hem från Andalusien med världens bränna.

Inga kommentarer: