onsdag 7 maj 2014

Ut med skiten. I dag har jag varit ute för att så att säga “köra skiten ur mig”. Men det känns inte riktigt så. Jag hade haft mer att ge. Rundan blev på 27,2 k. Jag var tämligen svårstartad, det tog ungefär 1 timma innan jag började köra på “ordentligt”. Jag vet inte om det kan bero på att jag sprang på eftermiddagen. Hade varit med kompis hos veterinären först och sedan ett par timmars trädgårdsjobb. Sedan blev det lunch för att sedan ta en liten vil på soffan innan jag började förbereda mig.

Jag tror nästan att jag sprang fortare per k mot slutet än i början. Nu hoppas jag bara att jag kan få bra uppladdning inför Riga. Äta upp mig så att säga och vila en hel del. Ingen mer löpning nu innan. Sedan ett par lugna dagar i Riga. Kanske kan hitta någon bra badanläggning med bastu och eventuellt massage…………….

Inga kommentarer: