fredag 28 februari 2014

Helt tom. När jag gjorde mig klar för månadens sista runda i dag visste jag att det inte skulle bli någon höjdare. Men att det skulle bli så in i den tom på energi hade jag inte kunnat drömma om. För att komma upp i månadens mål behövde jag göra 8 km. Jag kom upp i drygt 10. Men tiden det tog tog alla pris. Fick gå väldigt ofta men ändå blev det ett snitt på 7 km per timme ca. Sedan har jag ätit en del och känner mig lite bättre. Men i morgon tror jag inte det blir något spring. Kompis ska ut så det får bli stavgång i så fall.

Sedan har jag precis gjort något hel tokigt. Fick ett mail från Underarmour med info om att de kommer ut med en ny löparsko. Den så så läcker ut och verkar så otroligt lätt att jag blev sugen på den. Fast när jag försökte beställa blev det stopp. Men jag sökte på nätet och hittade en leverantör i England där jag kunde beställa. Får nu bara hoppas att den passar. På UA sidan fanns det en storleksguide där man skulle mäta foten från häl till tå. Men det jag fick fram tyckte jag var väldigt liten storlek mot vad jag brukar ha, så jag gick upp lite i storlek. Ska bli spännande att se om den passar när den senare anländer.

Inga kommentarer: