måndag 24 februari 2014

Buzz, buzz, buzz. Snart kommer jag åter att springa runt och surra. Nej, inte riktigt. Men för några år sedan köpte jag ett preparat på nätet som skulle göra en uthålligare. Det är några aminosyror som produceras av en jätte geting i Asien. Jag är ju väldigt pigg på att prova nya grejor för att försöka få till det ultimata. Men faktiskt tror jag att det här verkade. Jag körde lite med det i höstas och vinter. Tack vara det gick det nog så bra som det gick på 100-milaren jag försökte. Jag har varit utan ett litet tag. Men nu i dag fick jag en ny leverans så nu har jag i alla fall så jag ska klara mig över ökenloppet.

http://www.vaam-power.com/

En annan grej som jag kör med på de långa träningspassen är något som heter “Röd Energi”. Det är typ ett litet plåster att sätta på sig någonstans. Det avger B6-vitamin och ginseng. Det verkar som om det har effekt. För när jag tar mina kortare rundor och inte har plåstret går det tyngre. Plåstret sätter jag på 1 – 1,5 timma innan jag ger mig av på en lång runda.

Inga kommentarer: