tisdag 7 januari 2014

Resa bokad. Helt otroligt vad billigt det blev att åka till Cypern sista veckan i januari. När jag var ute i går för att kolla om resan fanns kvar visade det sig att den till och med hade blivit billigare. Flyget ToR går på 958:-. Så jag smällde till direkt. I dag när jag skulle söka hotel hittade jag ett som verkade hyfsat för 994:-. Och det är med frukost. Hotelet har även pool och fitens center. Recensionerna om hotelet verkade även bra. Nu hoppas jag bara att vädret blir ok för då kan det bli träning av. Är det någon som vill hänga med är det bara att höra av sig.

I dag blev det dryga 17 km löpning och sedan blev det 45 minuter på gymet. Jag tycks ha fått riktigt igång det så här i början på året. Men jag vågar inte ropa hej förrän jag sett att det håller ett tag i alla fall. Men det är sådan här träning jag behöver innan det bär av till öknen. När jag kommer hem från Cypern blir det till att spänna på ryggsäcken.

Inga kommentarer: