söndag 19 januari 2014

Snön faller. I dag var jag ute på en drygt 3 timmar lång runda. Längden i km ska vi inte prata om. Det var snarare ett pass att träna mig i att mala på. Det var ca 5 cm nysnö så jag inbillade mig att det var i ökensand som jag sprang. Men temperaturen var rent inte ökenaktig.

Den gångna veckan har jag kommit upp i bra många timmar. Drygt 16. Och ändå tog jag så att säga 2 halvdagar. Både fredag och lördag gjorde jag väldigt korta pass. Km mässigt ligger jag också bra till. Den kommande veckan hade jag inte tänkt springa så mycket. Lägga mer på stavgång. Detta för att vila upp min löpning något inför veckan därpå då jag åker till Cypern för att privat litet träningsläger. Tyvärr ser väl inte temperaturerna ut att bli så där översig. Mornar och kvällar kan till och med bli lite kalla. Men som tur är finns det även fitnescenter på hotelet.

Inga kommentarer: