söndag 1 december 2013

Kvoten fylld. Ja, jag klarade det. I går uppnådde jag de 250 km för november månad. Till och med med “råge”. Det blev 75 meter extra. Rundan i går gjorde jag lite extra knixar på för att jag skulle komma upp i målet. Och i dag uppnådde jag minutantalet för den gångna veckan. Det också med ett litet plus på 6 minuter. Men nu måste jag nog allt ta det lite lugnt några dagar,

Det där med injektionerna har också minskat. Jag har nu sist haft 2 veckor mellan sprutor. Men jag tror inte det fungerar. De senaste dagarna har smärtan kommit tillbaka tämligen ordentligt. Och nu känns det nästan värre eftersom det gått så bra ett tag. Jag har en tid med läkaren den 10 december, och till dess ska jag försöka hålla mig. Smärtan påverkar humöret och jag blir mera trött.

Inga kommentarer: