torsdag 15 augusti 2013

Tung runda. I dag blev det en kort runda på drygt 6 km, med kompis. Det kändes väldigt tungt och inte så lätt so de senaste rundorna. Kanske beror det på att nu har jag satt igång sprutverksamheten. I går var jag och fick sprutan i vänster skinka. När det sprutades in kändes det ända ner till under knäet. Det visade sig att när jag tagit sprutorna själv har jag kanske inte riktigt gjort det efter konstens alla regler, lika bra att få det gjort av proffs.

Det positiva vid dagens löpning var att i vänster skinka kändes det ingen smärta eller stelhet alls. I höger inte heller någon smärta, mera som en stelhet eller stramning. När jag kom hem och stretchade låret kändes det som vanligt, smärta, i höger skinka. Sprutan i morgon ska jag se till att få i höger skinka. Skinkorna får ta varannan spruta.

Inga kommentarer: