tisdag 2 juli 2013

På ét igen. I dag kunde jag inte avhålla mig från att springa en runda. Visserligen kort i mitt sammanhang, bara drygt 6 k. Men det både kändes och gick bra. Och inte gick jag något nämnvärt heller. Det blev rundan med kompis där han kan springa löst och där jag har börjat lägga in lite intervall/fartlek.

När jag kom hem kollade jag min vikt. Det är fortfarande 2 kg minus jämfört med innan Stockholmsrundan. Då kan det ju inte bara vara vätskeförlust när det nu gått 5 dagar

Sedan åkte jag in till gymet för att ta ett pass där, men då upptäckte jag att dee har börjat med sommartider vilket innebär att på tisdagar öppnar5 de först klockan 3 på eftermiddagen. Osis. Så det blev en shopping runda i stället.

Jag har också i dag fått ett SMS om att jag kommer att få pelletsleverans i morgon. Det innebär att nästan 5 ton pellets ska bäras ner i källaren. Kanske inte så stort behov av gymbesök de närmaste dagarna.

Inga kommentarer: