onsdag 26 juni 2013

The Swedish Royal Castle Race. Nu har jag helt bestämt mig. I morgon bär det av på det här äventyret. Vädret ser lovande ut. Kanske något regn på morgonen men sedan uppehåll men molnigt. Alltså perfekt väder för att springa långt och länge.

Tanken är att jag ska försöka springa till Stockholms slott och runda där för att förhoppningsvis sedan ge mig mot Uppsala igen. Distansen bör bli ca 160 km eller 100 miles. Det blir inte riktigt samma väg fram och tillbaka. Jag har set ut olika vägar bitvis.

Jag kommer att springa med babyjogger för att ha med vätska, sportdryck, medikamenter och extrakläder. Starten ska jag försöka ha vid 8-tiden. Startplats är slottet i Uppsala.

Jag tror nog inte jag kommer att vara kapabel att skriva något undervägs, men kanske jag har sinnesnärvaro nog att skicka en eller annan bild.

Inga kommentarer: