måndag 28 januari 2013

Inte blåa sko, men väl röa. I dag anlände mina nya skor- snöskor. Jag var väldigt frestad att ge mig ut direkt, men mörkret var på väg och jag hade redan gjort 3 pass i dag. Lite måtta får det vara. Men i morgon kommer det att bli en runda med pulka och allt. Om nu inte för mycket snö smält bort till dess.

snöskor

Det är en riktigt värsting modell av snöskor. Jag var lite nervös att de inte skulle passa mina stora löparskor, men det var det inter några problem med.

I dag när jag skulle gå upp ville jag allra helst bli kvar i sängen och sovit. Jag sov väldigt dåligt i natt. Men har man tagit fan i båten får man försöka ro honom i land så att säga. Jag kan ju inte ge upp nu. Men det var rena zombilöpningen i dag på morgonen. Jag kände mig helt kraftlös. Och rundan tog 2 minuter längre än det längsta hittills. Och när jag sedan skulle äta frukost kände jag rent inte för mat, men visste att jag måste ha ner något. Sedan blev det ryggympa, stavgång (som höll på att avkortas) och avslutningsvis en tur till gymet. Nu håller livsandarna på att återvända något.

Gymet gjorde mig förstås lite glad när jag vägde mig. Tror inte jag varit nere på så låg vikt sedan jag vet inte när. I alla fall inte så länge jag gått där (början av 90-talet).

1 kommentar:

Catharina sa...

Hej! Springer du med snöskor då också?