söndag 30 december 2012

Veckoslut. Den gångna veckan var det ju bara 2 vardagar i så det blev bara 2 morgonjoggar. I går och i dag är det ju lördag,söndag och då tänker jag inte “jobba” lika hårt. Jag har avstått morgonturen. Fast det har inte kompis förstått. Men vi var i alla fall ute i drygt 1,5 timma och lufsade i går och i dag blev det bortåt 3 timmar som jag var ute. Kompis fick inte följa med. Det hade blivit för långt för honom. Frugan hade inte gått upp när jag gav mig av, men kompis såg snart till att hon kom upp. Ändå hade han varit med mig ute efter tidningen.

Den kommande veckan blir det inte riktig ordning i de nya rutinerna, vi får ett kärt besök av min bror med fru. Men sedan alltså då ska det bli som tänkt. Ska försöka göra ca 30 timmar med träningsrelaterade aktiviteter.

Kilona verkar också ramla av mig. Även om jag inte så där aktivt gör något åt det. Men sedan i slutet av sommaren har jag väl tappat så där en drygt 4 kilo. Skulle vara skönt att bli av med åtminstone 5 till, minst.

Inga kommentarer: