torsdag 22 november 2012

I vaentan pao..... Har anlaent till San Jose och boerjat traeffa andra deltagare. Vaedret fortsatt regnigt, och haer uppe lite kallare.
I gaor naer jag anlaent var jag till en stor marknad med allt moejligt. Foer foersta gaongen fick jag naogot got at aeta. Sao aok inte till Costa Rica om ni aer matintresserade.
I dag pao foermiddagen ska vi till Franska Ambassaden foer en mottagning och fao lite lunch. Daer misstaenker jag att det blir lite god mat, och kanske gott att dricka.
Jag har gott igenom packningen och organiserat om den naogot infoer den fortsatta resan. I eftermiddag ska det bli genomgaong av vaor packning och koll av oss sjaelva.
I morgon baer det av mot starten med en lite uppvaemningstur pao 6 km naer vi kommer fram. Pao vaegen ska vi visst besoeka en krokodilfarm eller noagott.
Det aenda som kommit ivaegen aer att det svulnat upp i halsen naogot. Jag har tagit piller men jag svettas inte mer av dem eller boerjar frysa naer de slutar verka. Jag faor vael ta det lugn till en boerjan. Faor hoera med doktorn i eftermiddag.
Nu kaenner jag mig annars upplagd foer att boerja roera pao mig. Vad aer det, 9 dagar utan loeppning.

Inga kommentarer: