fredag 28 september 2012

Runda x2. I dag var jag faktiskt ute på 2 löprundor. Jag känner mig riktigt stolt över mig själv. LerFast det var ju inte mer än ett par minuter emellan dem.  Frugan är borta, kompis var med mig på jobbet i dag. Som vanligt gick jag hem från jobbet vid lunch och som vanligt ville jag få till en längre runda så här på fredagen. Först sprang jag själv en tur. Det blev 11,5 km. Sedan när jag kom  hem var jag inne och hämtade kompis för en extra runda. Snacka om att han blev överlycklig. Han såg hemskt miserabel ut när jag gav mig iväg själv. Så tur nr 2 blev på ca 6 km.

Nu sitter jag här och är så sömnig att jag skulle kunna somna direkt. Är det tillåtet att lägga sig halv nio en fredag kväll? Det struntar jag i om det är eller ej. Är man sömnig så är man. Natti natt.

1 kommentar:

Min horizont sa...

Hej, välkommen att bli publicerad på Artikelkatalogen.nu
Skriv en unik artikel på minst 300 ord och lägg in max två länkar i texten tillbaka till din blogg.
Välkommen!
www.artikelkatalogen.nu