söndag 19 augusti 2012

En fyra. Ja, det blev en fjärde dag på raken med löpning. Visst var det segt men det var bara att bita i. Det måste vara över ett år sedan jag gjorde något sådant. Och rundan i dag blev på nästan 15 km. Totalt på 4 dagar har det blivit ca 48 km. Och vilka 15 sedan. Jag ska försöka att gå in för backträning så att säga. Så i stället för att tänka ut rundor utan backar ska det bli med backar. Man tror kanske inte att det finns så mycket backar i Uppsala, men så är inte fallet. Vi har ju Uppsalaåsen som går igenom stan. Det blev 5 backar. Det här kan bli en fin runda att ta mitt i veckorna. Ja, för 15 km är ju inte annars vad som ska tas på en söndag. Då måste jag få till bra mycket mer.

I morgon ska jag till sjukgymnasten. Få se hur mycket jag ska berätta för henne.

Inga kommentarer: