torsdag 14 juni 2012

Nu gäller det. Jag ska till sjukgymnast i eftermiddag för efterkontroll. Hoppas hon släpper på restriktionerna. Jag har gott hopp om att hon i varje fall ska vara förstående med mitt ultralöpande och löpande över huvud taget. Hon är själv löpare/orienterare, Mari Troeng. Det är ju inte mycket förståelse annars jag fått från sjukvården.

I går var jag ute och gick i 4.40 ungefär. Jag hade tänkt att det skulle bli längre, men det var så förbaskat tråkigt att bara gå och gå.

I dag har jag hittills varit ute och stavgått i lite drygt 1 timma. Sedan satt jag och gav mig el-terapi i benen i 15 minuter och sedan en kort tur på vibrationsplattan. Sedan kändes det som det hade satt igång något i ryggen, det kliade rätt rejält. Härnäst tänkte jag cykla in till gymet för ett pass där innan det bär av till domen av sjukgymnasten.

Inga kommentarer: