fredag 8 juni 2012

4.52 h. Rena marathon tiden. Men i det här fallet är det hur länge som jag var ute och gick i dag. Helt fantastiskt. Det är inte mer än 3 veckor sedan den stora ryggoperationen och jag är ute och går så länge, rak i ryggen som en fura. Så Fotrallyt tror jag inte kommer att bli några problem. Det kommer att finnas möjlighet att ha vadslagning om vinnare och vissa andra hur långt de kommer att gå. Om jag blir uttagen här kanske jag kan bli lite av en joker. Min “nya” rygg kanske gör att jag kan gå riktigt långt. Dessutom tränar jag mer gång i år än förra året. Då försökte jag fortfarande springa.

Farten i dag blev visserligen lite besvikelse. Jag hade trott att jag skulle kunna gå i minst6 km per timme eller helst lite till. Men det blev bara ca 5,75 eller så. Jag har ju Jubileumsmaran i mitten av juli. Jag hade nästan trott att jag skulle kunna gå hela och klara maxtiden. Men jag måste komma så långt i tillfrisknandet att jag börjar springa/jogga något. Jag måste upp i 7 km per timme. Men det är ju ett tag till innan start.

Inga kommentarer: