onsdag 18 januari 2012

Nya skor. Mitt i allt eländet gick jag i alla fall och köpte nya löparskor. Jag beställde från hovleverantören i England, UK Gear. Jag är så nöjd med deras skor. Den här gången beställde jag ett par av deras vinterskor. Speciell gummiblandning i sulan för kalt klimat. Och det tror jag nästan de är ensamma om bland skotillverkarna. Hade det bara hängt på skorna i dag hade jag flugit fram, men det är ju som bekant annat som gör det problematiskt. Det blev inte mer än ca 6 km i dag. Om man nu kan räkna det som löpning.

Jag börjar faktiskt bli lite nervös inför resan till Kroatien. Kommer de att hitta nyckeln som löser upp mina problem? Om det är ryggen, ska jag då gå för operation där nere direkt? Om det inte är ryggen, vad är det då? Eller är det slut sprungit för min del?

Jag köpte faktiskt 2 par skor från over där. Det andra paret är ett par normala löpardojor, men de var nersatta till halva priset. Tror det var 37 £ eller så. Frakten för båda paren gick på ca 20 £. Jag kan varmt rekommendera en titt på deras skor.

Inga kommentarer: