tisdag 10 januari 2012

Kroatien här kommer jag. Så nu var det bestämt att jag åker till Kroatien. Måtte det bara bli bra.

Nu efter ledigheten när jag börjat jobba igen har jag haft mycket mer ont än tidigare. Bara att sitta här på kvällen och skriva detta vid datorn gör f-b ont. Men vad gör man inte för Er som följer mig på bloggen. Ler

I dag på jobbet satt jag också mer i konferens. När jag jobbar vanligt sitter jag inte så mycket stilla. Det ska hämtas papper från skrivaren, hämta något i arkivskåpet eller arkivet, eller bara sträcka mig efter en pärm eller så. Det gjorde så ont på förmiddagen att jag inte kunde sitta utan fick stå.

Nu kommer det ju att heta att jag ska 3 veckor på träningsläger. Det låter flottare än 3 veckors rehab. Antagligen kommer jag att ha möjlighet att blogga en hel del där nere om hur det går.

Inga kommentarer: