söndag 22 januari 2012

Har anlänt Kroatien. Första mötet var väldig service. Taxichauffören pinnade upp 3 trappor med min tunga väska (full med träningskläder). För att inte tala om professorn/läkaren som tog emot mig. Är det sådana snygga läkare blir jag väl frisk bara av att träffa dem.
De sa att det fanns ett litet rum kvar till mig. Om det jag fått kallas litet undrar jag hur ett stort är. Det jag fått är större än normala hotelrum. Pentry och allt.
Fast jag vet inte hur det fungerar med mat här. Jag frågade om var frukosten serverades och fick besked att den kom till rummet. Då blir det ju inte något naturligt umgänge med andra gäster om man kommer att få mat på rummet.
Nu ska jag kolla in vilka kanaler som finns på TV. Om det är något jag förstår. Om inte kanske jag tagit med för lite böcker.

Inga kommentarer: