söndag 29 januari 2012


4h 48 min, 25,25 km, 2270kcal.
Utsikt från min balkong
Strandpromenaden i Selce.

Man kan springa långa sträckor här.









När promenaden tog slut blev det en stig. Inte alltid löpvänlig.

Men underbart att gå.


















Landsvägen ner mot Novi Vinadolski.

Landsvägen ut från densamma.


Hittade inte stigen jag planerat att ta.


Fick bli en väg på samma håll, mot Bribir, i hopp om att komma på stigen senare.




Sedan började det gå uppför på små vägar.



Utsikt över dalen, med Bribir i bakgrunden.








Mycket riktigt så hittades stigen senare.




















Men det var inte alltid det var löpvänligt över huvud taget.




Fantastisk utsikt. Novi Vinadolski syns borta i diset.


Här är det i stället Selce som syns.


Jag har tagit mig längs kusten och upp på baksidan av bergen och sedan över. Passerar ovanför Selce.










Sedan kom jag fram till Crikvenica. Tog mig ner till centrum och köpte mig en kaka till eftermiddagskaffet.


När jag kom tillbaka till rehabet i Selce smakade det helt fint med en öl och några mackor innan det blev kaffe och kaka. Det här tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av.






Inga kommentarer: