söndag 26 december 2010

Lufsa bort julspriten. Jag hade inte tänkt träna alls här under juldagarna, men så åkte frugan iväg på auktion. Så då tänkte jag att jag lika bra kunde ta en liten runda. Efter att ha ätit och druckit gått ett par dagar var det lite tungt. Men det var annat också som gjorde det tungt. Lite av snövädret från södra delarna av landet hade kommit hit under natten. Det var ca 10 cm nysnö. Men det var väldigt lös dito. Men vid nio tiden i dag var det ju inte precis snöröjt på så många ställen. Så det var lite extra motstånd. Sedan var det ju packningen på också. Det var skönt när jag kom hem att kunna spänna av den. Tänk om jag kunde gjort det också med de extra kg som finns. Inte för att jag tror att det blir så många under ledigheten om jag bara kan träna som tänkt. Men i grunden finns det några, så där åtminstone en 5 stycken.

Inga kommentarer: