tisdag 17 augusti 2010

Att komma igång. Efter en sådan urladdning som GAX:en ändå var, visserligen kom jag inte ända fram, men 105 km är inte gjort hur som helst, är det inte bara att fortsätta där jag var innan. I dag var det 3:dje dagen jag sprang efter en veckas uppehåll. Men det är tungt. Jag hade tänkt stäcka mig till 12 km i dag, men jag lade om rutten efter 5 km så det “bara” blev 10 km. Och ändå fick jag gå in emellan. Dagens runda var på plan mark, cykel och gångstigar. och det märktes. Det går lite lättare att springa på sådant underlag. Jag hade 20 sekunder “snabbare” km tid än i söndags. Och det “konstiga” är att pulsen inte skenar heller. Nu ligger den tryggt på 120-135. Det är väl precis jag ska komma i form igen till maran i Polen i slutet av september. Det är ju något som heter jobb som också tar viss tid. Och jag vet att det blir lite resor.

Inga kommentarer: