torsdag 22 juli 2010

Ingen abstinens. Trotts löparuppehåll under veckan har jag inte fått abstinens. Jag har jobbat rätt hårt plus att det varit så in i bombens varmt. I dag utan så mycket solsken, men något konstigt soldis, var det 31 grader när jag lämnade kunden och åkte till hotelet.
Nu sitter jag här på kvällen i bara kalingar och svettas.
Jag gjorde lite planering med inriktning på löpningen. Jag beställde en solcellsladdare som jag ska testa och se om jag kan ladda min GPS samtidigt som jag springer. GPS:en håller ju bara laddning ca 20 timmar. Gax Trans Scania tror jag kommer ett ta mig minst 50 timmar, om jag klarar det.
I morgon åker jag hem igen. Antagligen ingen löpning i morgon heller. Men sedan hade jag tänkt köra 3 långrundor, lördag-söndag-måndag, för att sedan resten av veckan ta det lugnt. Kanske någon 7-10 km runda för att varva ner.
Sedan blir det också mycket tänkande för att planera drop-bagsen, vilka kläder ska jag ha, håller värmen i sig eller. Ja, det är mycket som kommer att snurra i huvudet.

Inga kommentarer: