måndag 15 mars 2010

Lyckat föredrag. Föredraget som jag höll nere på biblioteket i Simrishamn i lördags verkade ha blivit lyckat. Det ända felet var att det inte kom så många. Totalt 11 stycken. Men de som var där var intresserade och hade frågor. Eventuellt hade jag viss konkurens. Det var en hälsomässa samtidigt i stan, och i Ystad var det en rese och mat mässa. Dessutom var vädret fint. Personalen berättade att en kille som var där med rollator hade bara tänkt lyssna en liten stund, men fann det så intressant att han stannade och lyssnade på hela föredraget.

Min hosta ger inte riktigt med sig. Den sitter långt nere och orsakar hostattacker ibland. Trots det var jag ute på en runda efter jobbet i dag. Det är rätt förrädiskt nu med isiga partier och isfläckar. För säker hets skull sprang jag med dubbat. Jag hade tänkt springa ett marathon om 1,5 vecka, men jag tvekar. Rundan i dag var på ca 13 km och det kändes lite jobbigt. Jag kanske behöver tiden till att träna och komma i form inför 100 milaren den 10 april.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Gunnar!!
Nu äntligen har jag hittat din löpardagbok!
Vi snackade ju en hel del på TEC 100miles förra gången,bla värmeträning m.m
I år då j*klar e jag frisk o kry,å då j*klar ska det bli tider under 20tim för min del har jag tänkt..hehe!
Vi syns på startlinjen den 10april.

Mvh Christian Nilsson

Ps:Du är en stor inpirationskälla vill jag bara säga med tanke på dina coola lopp du genomfört Ds