tisdag 24 november 2009

15,3 km. Vilken underbar runda det blev i kväll. Det flöt på rätt bra. När jag kom hem var jag rätt uppspelt, lyssnade på uppiggande musik i min MP3-spelare. Frugan stod i köket och höll på med middagen och jag kom in och tog henne i famn och började dansa. Hon undrade ju om det bara var luft som jag fick i min APAP. Ja, man kan ju bli hög på syre också. Hoppas nu bara att det här håller i sig och inte rätt vad det är blir pannkaka av allt.
I morgon ska jag till kliniken för att hämta någon grej som jag ska ha för att registrera sömnen en natt med apparaten. Ska dit på torsdag för utvärdering. Och om det är ok måste jag lämna tillbaka utrustningen. Sedan kommer nästa problem, att få ut en permanent utrustning.
Jag tyckte att jag pinnade på rätt bra i dag, men ändå verkade det som om det var en bit kvar i fart innan jag är tillbaka där jag var innan. Men jag har också en känsla av att den nya GPS:en inte visar samma som den gamla. Jag tror jag ska köra med båda GPS:en nästa gång jag ska ut så jag får se vad de visar. Jag vet inte vilken av dem jag ska ”hålla på”.
Men det är ju så också att det kommit till ett par kg under tiden som det gått så dåligt, och de sackar väl ner lite.
Jag ska kanske samtidigt försöka dämpa mig något. Är väl inte bra att smälla på med ordentlig distans direkt, men det är så svårt att dämpa när det känns så himla härligt att vara på G igen.

Inga kommentarer: