fredag 10 april 2009

Ingen träning ännu. Jag känner mig bättre men känner samtidigt att jag nog inte skulle orka springa så värst mycket eller långt. Då tycker jag det är bättre att satsa på att vila mig i form så att säga.
Fast jag har gjort 2 lite ansträngande saker i dag. Först var det dags för bakning, alltså handältning av 10 kg deg. Sedan har jag varit ute i solskenet och klippt ett äppelträd.
När jag skulle äta lunch satt jag ute i solen, nybakt bröd och ett stort krus gott kaffe, då är det gott att leva. Det var till slut så varmt att jag var tvungen att gå in.
Sedan har jag här i dagarna också fått löfte om att få en förpackning bananpulver för att göra lite tester med. Eftersom jag till TEC:en hade gjort en blandning med yoghurt, banan och kolhydratpulver, så var jag ute på nätet och sökte på bananpulver. Och se, det finns. Välsorterade hälsokostaffärer lär ha det. Men jag vände mig till distributören för att få en förpackning att testa med. Det kanske inte fungerar alls.
Men det lustiga var att jag är inte den ända idrottaren som tittat på det här pulvret. Antonina Ordina använde det som uppladdning inför ett OS. Jag ska få med information om det.
Mer om detta senare.
GLAD PÅSK!

Inga kommentarer: