måndag 9 februari 2009

Så är snart ännu en dag tillända på den här juicedieten. Det var lite stressigt i morse. Att göra sin överdådiga frukost samt göra i ordning ytterligare 3 ”måltider” att ha med på jobbet.
Det känns onekligen lite tomt i kroppen, men med min envishet ska det nog gå.
Jag frös nästan hela dagen på kontoret, men när jag tittade på termometern visade den 24 grader så jag borde inte ha frusit.
På vägen hem från jobbet blev det en tur in på gymet. Det blev det vanliga, men det var tungt. Sedan var det skönt att sitta en god stund i bastun och riktigt få värmen.
Middagen i kväll var soppa. Men i dag orkade jag inte äta allt. Det var en aningen sött. Den var på morot, sötpotatis, palsternacka, courget och en purjolök. Som extra hade jag tagit i några klyftor vitlök.Så nu känner jag mig tämligen mätt, men inte belåten.

Inga kommentarer: