torsdag 12 februari 2009

I väntan på ett vulkanutbrott.
Den här juicekuren går vidare. Ännu har jag inte fuskat, men oj vad det är jobbigt. I måndags och i dag var jag på gymet, och tisdag + onsdag blev det springa av. Jag fick avverkade 14,5 km vardera dagen. Och det på så att säga inget bränsle alls. De första 4-5 km har jag kunnat springa på och sedan har det känts rätt tomt.
Frysandet har fortsatt, men som en kompis sa att det är ju inte konstigt eftersom det ju inte finns något bränsle i pannan.
Frugan tycker det är strongt av mig att hålla mig till den här kuren.
Det är lite stressigt på morgnarna också att juica ihop till måltiderna på dagen.
Ett par tillfällen har jag haft soppa på bland annat sötpotatis, men den har varit jobbig att få ner. Det har inte blivit fulla portioner vid de tillfällena.
I kväll var måltiden en jätte stor bytta med sallad och spenat, avocado, gurka, en halv burk pesto och lite ytterligare olivolja. I början smakade det gott, men inte med så mycket. Men ner gick det.
Apropå rubriken så är det så att magen gott i lås. Har inte varit på huset sedan slutet av förra veckan. Det har inte blivit någon ytterligare viktnedgång mer än de 5 kg i början, men det är ju förståeligt. I går tog jag en pilla för att försöka få fart på magen, men det har inte kommit någon reaktion. Så i kväll tog jag en till. Få se vad som händer. Nej, nu får det vara nog med skitsnack.

Inga kommentarer: