söndag 30 november 2008

26,4 km.
Det känns skönt att ha tillryggalagt några km igen, drygt 55 km på 3 dagar.
I går innan vi skulle på julbordet hann jag faktiskt med att springa ca 8 km med kompis. Det var ju en bra uppladdning inför julbordet.
Och sedan i dag den här rundan dagen efter ett julbord med allt vad det innebär av mat och inte minst dryck. För att inte tala om att det inte blev sänggående förrän vid halv 2 i natt. Men nog fasiken var jag vaken i nästan normal tid, 6 tiden.
Dagens runda blev till musik. Det var länge sedan jag hade det så det kändes bra. Sådana där gamla inspelningar från 30-talet fram till 50-talet. Jag blir i alla fall glad av sådan musik. Ibland försökta jag väl också öka takten till musiken, för att falla tillbaka till halv takt till den.Jag gav mig iväg vid 12 tiden och tänkte att jag väl skulle vara tillbaka innan det blev mörkt. Men ack nej. Det blev mörkt ovanligt tidigt i dag tyckte jag. Och jag hade inte tagit med något lyse eller dylikt. Sådant där är ju väldigt viktigt här i mörkret.

Inga kommentarer: