torsdag 10 juli 2008

2008.07.10

Det börjar bli svårt att hela tiden hitta på rubriker. För att få det avklarat kan det kanske klaras med att skriva datumet, i brist på annat.
I går var jag ute på den längre rundan, 23,7 km, här i Kristianstad igen. Det gick faktiskt ca 8 minuter snabbare än i söndags. Det känns bra att jag orkar ta en sådan runda fast jag står, går och mekar hela dagarna.
I tisdags tog jag till och med en kort, 6 km, snabb runda. Det var nästan så jag var nere åt 6 minuters tider.
Nu är jag också i full gång med för-testen inför Tyskland. Innan jag går upp på morgonen ska jag ta pulsen med en pulsklocka i 10 minuter. Sedan ska jag besvara en massa frågor om hur jag mår, rent humörmässigt alltså. Det ska bli väldigt intressant att se vad som kommer ut av det här.
Jobbmässigt svänger det en del. Innan i veckan verkade jag vara före i schemat, men sedan hittade jag en maskin som behövde renoveras. Delar hade jag inte med mig, utan rekvirerade från firman. Och för att det skulle bli riktigt bra har den här sändningen strulat till sig. Fast den hämtades upp i onsdags finns den inte i söksystemet hos transportfirman.
Till helgen blir det antagligen lite familjebesök. Det börjar antagligen med lite löpning i Ystad med min bror och någon kompis som brukar springa en runda varje fredag kväll. Sedan får vi se vad det blir.

Inga kommentarer: