onsdag 23 januari 2008

Käppar i hjulen?

14 km drygt.
Jag glömde att titta så noggrant på GPS:en vad den visade. Men det var den rundan som brukar vara 14 och något. Kändes friskt i kväll. Några minusgrader, fast de säger att det ska bli varmt i morgon igen. Konstigt väder vi har.
Det börjar kännas lite stressigt inför Vietnam resan. Nu börjar det bli saker som måste ordnas. Jag har ännu inte bokat hotell. Men det verkar som om jag kan få tag på bra hotell för någonstans mellan 15-20 $. Och det är ju helt ok. Sedan har jag hittat en fin båtkryssning som jag tror jag ska välja.
Sedan har jag fått en massa märken från RacingThePlanet som ska sys på kläderna. Ett märke för loppet, en Vietnamesisk flagga och så ska man ha en nationsflagga. De här grejorna ska sys på armarna på alla kläder.
Har fått något med vänster ben. Inga problem att springa eller att det gör ont. Men det är svullet på skenbenets framsida och så är det alldeles lilla i ”gropen” på hälens insida. Det började för 1,5 vecka sedan med att när jag kom hem efter en långrunda hade jag en bula på skenbenet. Först började jag misstänka benhinneinflammation, men det ska ju göra så ont så man inte kan springa. Får väl se hur det artar sig. Jag vill ju inte ha några käppar i hjulet, eller några krokben så här nära resan.

Inga kommentarer: