tisdag 29 januari 2008

Specialdesignad T-shirt.


Det finns ett företag som erbjuder ”gratis” visitkort, stämplar, vykort, T-shirt.
Ja, helt gratis är det ju inte utan man får betala frakten. Vilken i samanhanget kanske är lite i överkant. Men va då.
I alla fall har jag beställt en T-shirt med ett eget tryck som jag laddade upp.
Jag tycker det är kul att profilera mig lite. Att komma med något som garanterat ingen annan har. Bilden jag har beställt till på framsidan ser ut så här:

Jag tycker själv den ser rätt häftig ut.
Sedan har jag också varit ute och kollat leveransen av bivouacen, och det ser ut att gå vägen med den. Jag bör ha den i morgon.
Den slutgiltiga packlistan har kommit från arrangören av Vietnam loppet. Jag tyckte inte det såg ut som några större skillnader mot den preliminära.
De har också varit i Vietnam och gjort en sista rekognosering inför loppet. De skriver att vi kan räkna med temperaturer på natten ner mot eller under 0. Vädret kan skifta plötsligt, det kan vara en hel del dimma eller duggregn. Starten kommer att vara på ca 1500 meters höjd.
Den här gången har jag inte möjlighet eller har planerat att göra någon höjd acklimatisering innan. Men vid de andra tillfällena när det varit på hög höjd eller när jag varit på hög höjd har jag inte haft större problem. Hoppas det kommer att fungera den här gången också.
Det är inte utan att jag börjar bli lite nervis.
Om ni vill kolla vilka mina ”motståndare” är kan ni göra det här:
http://www.4deserts.com/beyond/vietnam/rtpvttp.php?SID=3&SBID=RC1_1&competitorsBiosNum=5
Här kan ni läsa vad de heter, var de kommer ifrån, hur gamla de är och lite vad de har för erfarenheter av löpning.

Inga kommentarer: