lördag 29 december 2007

Bara en runda.

20,95 km.
”Bara” en runda i dag - med packning. Tiden ska vi inte tala om. Jag var så trött direkt efter att jag nästan inte kunde prata. Nu har jag fått ner en del mat och hämtat mig så nu orkar jag i alla fall sitta här vid datorn. Först tog jag en sådan där drink med mjölk, rått ägg, kolhydratpulver, yoghurt, havregryn och apelsinjuice. Sedan vilade jag lite och därefter blev det en ägg och sill macka, ostmacka och ett stort krus med press kaffe. Livsandarna börjar återvända. Jag har problem att äta vad som egentligen behövs för de här kraftansträngningarna. Få se om det blir något över huvud taget i morgon.
Grabbens löfte om att jag skulle få ont i benen efter racingskorna har helt kommit på skam. Inget speciellt känns i benen. Jag är nog ämnad att springa med lättviktsskor :-).

Inga kommentarer: