tisdag 13 november 2007

Stycka lamm.

Så nu har jag varit på kurs 2 dagar och ingen löpning. Kursen var i att skriva bättre tekniska rapporter. Kanske snappat upp något jag kan använda här med. Som dagens kryptiska rubrik. Vad har det med löpning att göra kan man ju undra. Och det har det ju naturligtvis inte, men det kan ju locka läsare som undrar vad det har med löpning att göra. Men det är så att vi har fått levererat ett helt lamm från en uppfödare i närheten och det har jag sedan styckat lite till och packeterat för frysen.
Efter det skulle jag kolla mina mail och där fanns ett som gjorde mig jätte glad. Jag fick ett erbjudande från New Balance att välja 2 par skor från deras sight. Jag har problem att hitta skor när jag behöver för butikerna har inte så ofta hemma i min storlek, 49. Och absolut inte när jag behöver ett par.
Jag är väldigt nöjd med NB:s skor. De finns ju i olika vidder och det är suveränt när man håller på med ultralöpning. Fötterna sväller ju när man håller på och springa länge och speciellt när man springer i öknar som jag gjort några gånger.
Mer om skor senare. Det är något som är väldigt viktigt för hur löpningen går.

Inga kommentarer: