söndag 11 november 2007

Femte långpasset.

Så var hårdkörningen över för denna gång. Det verkar som det gått hyfsat varannan dag. I dag var det hårt. Det blev 26,25 km.
Mot slutet var det så hårt att jag tog 4-5 km på skogsstigar. Där kunde man inte springa utan bara lufsar, och det passade mig bra.
Totalt på 5 dagar har det blivit 123 km. Så mycket har jag aldrig avverkat på en hel veckas träning. Men jag har ju klarat längre distanser på ökenloppen, ca 250 km, eller 100 mils som är ca 160 km. Det längsta tidigare på en träningsvecka har varit 100-105 km. Så det går tydligen bara bättre med åren. :-)
Jag var ute och kollade hur många visningar min blogg haft nu när den varit i gång sa att säga en vecka, och den har haft 71 visningar. Det tycker jag är fantastiskt. Jag har ju inte riktigt kommit ut med att jag bloggar ännu.

Inga kommentarer: