fredag 30 november 2007

Gym och La Traviata.

Så kan det inte bli mer uppladdat inför 24-timmars än vad det är. I går var jag en liten stund på gymet och lyfte lite skrot. Kvällen tillbringade jag på Operan i Stockholm med frugan, det var La Traviata. Kanske inte mitt favoritstycke om man så säger. Men något får man väl göra för frugan också.
Jag känner mig inte i den form som jag hade hoppats, men det kan också vara ett gott tecken. Då har jag inte den förväntningen på mig själv. Ska i alla fall försöka slå 24-timmars resultatet från Oslo förra året. Det var något med 94 km, ska väl komma upp över 100. Fast målet är ju att komma över 160 km.
I eftermiddag bär det av till Stockholm och båtfärd över till Finland. På båten vankas det julbord både dit och hem. Fast på ditvägen får man ta det lite lugnt. Går ju inte att springa med en allt för full mage. Fast man behöver ju en del kalorier för att springa 24-timmar.
På hemvägen är det en fråga om att kunna hålla sig vaken så länge att man får i sig lite mat.
Drycken är inkluderad i julborden. Få se vad jag tar. Lite öl kan det nog bli dit och hem får jag se vad som smakar bäst.
Om det är någon som vill följa oss hur mycket vi springer finns det möjlighet att göra det on-line. Resultatet lär bli uppdaterat en gång i timmen.
www.championchip.ee

Inga kommentarer: