söndag 18 januari 2015

Aktivera mera. Jag har födelsedag i dag. Inget stort, bara frugan och jag hemma. I present av henne fick jag ett aktivitetsband. Kan undra om hon inte tror att jag är så aktiv, och vill kolla mig. Ler

Nej, det tror jag inte. Jag har faktiskt tittat lite på sådana band men inte blivit färdig att köpa. Nu ska det bli kul att se resultatet. Man kan komplettera det med ett pulsbälte och det tror jag jag ska göra så kan jag få ut ännu mera.

I morgon åker jag till Ungern för “träningsläger”. Men det kom lite smolk i bägaren i fredags. När jag hämtade morgontidningen försvann fötterna under mig nästan direkt jag kom ner för trappan. Jag slog bakhuvudet i. Kände mig lite groggy. När frugan sedan kom upp upptäckte hon att jag fått ett otäckt sår i bakhuvudet. Så pass att hon tyckte någon sjukvårdskunnig skulle kolla det. Men de bara satte dit en kompress. Lite senare på dagen kände jag att det var som om hjärnan log löst. Och i går var det ännu värre. Hade svårt att gå på ojämn mark. Antagligen har det blivit en liten hjärnskakning. Hade lite känning åt ryggen till, revbenen på höger sida.

Och under natten var det värre. Väldigt ont var gång jag skulle vända mig. Att nysa och att skratta är inter att tänka på. Så troligtvis har jag knäckt ett eller annat revben också. Få se hur det går nere i Ungern med det här. Måste försöka ut och springa eller gå stavgång ordentligt.

Inga kommentarer: