lördag 6 september 2014

Tungt. Här om dagen gjorde jag en löpning utan hund eller barn. Skulle se hur det gick med de nya pillerna och så. Ja, inte säger jag att det gick bra. Visserligen gjorde jag över 8 k på timmen. Men det var ren viljestyrka som åstadkom det. Inte att jag sprang så fort, utan att jag var envis och gick inte så mycket som jag egentligen hade lust till. Jag har ingen som helst kraft i benen. Jag är nästan bered att ge vad som för att komma till en lösning.

Sedan är det så att jag inte mår så värst bra på annat sätt också. Det är lite mycket just nu. Problem med Uppsala Vatten, Uppsala fibernät, Nya Starbo och i familjen. Det i familjen har jag annars tagit med en klackspark men tillsammans med allt det andra blir det bara för mycket. Och när då inte löpningen fungerar, vilket är lite av en säkerhetsventil blir det jobbigt.

Inga kommentarer: