onsdag 18 september 2013

Uppladdning. I dag gjorde jag det sista träningspasset av något slag innan 100-milaren. Jag var och simmade och sprang i vatten. Samtidigt de senaste dagarna har jag kört med mental uppladdning. Det är det där med sleeplearning som jag intensiv kört. Jag börjar känna mig jätte taggad att springa. Packningen och det jag ska ha med mig börjar ta form. Som energikälla blir det åter igen olja, en massa energibars, och kolhydratdryck. Sedan får vi se efter vägen om det blir någon pölse eller hamburgare. Om jag kommer till Köpenhamn på söndag morgon hoppas jag något bageri är öppet så att jag kan få ett eller annat danske wienerbröd. Vädret verkar bli bra, dagtid ca 15 grader och relativt soligt.

Jag önskar bara att jag hade någon som kunde “springa” med mig när/om jag kommer till Malmö. Från Hyllie och till Lund är det rätt många växlingar höger /vänster. Jag kommer vara fruktansvärt trött  och ha väldigt lätt för att ge upp om det går mig emot. Springer jag fel kan det vara kört.

Få se vad för rapport jag kommer att ge nästa vecka.

Inga kommentarer: