torsdag 15 november 2012

Nervositeten innan loppet visade sig ha orsak, Massa strul pao vaegen hit, Transit i USA aer inte transit som vi har det, Jag skulle soekt inresetillstaond, Personal i London hjaelpte mig. Men vael i Miami vissade det sig att de skrivit in ett nummer fel. Naer jag kom till Miami fick jag sitta interenerad med en massa Lationos i bortaot 1,5 timma. Trodde jag skulle missa flyget. Sedan fick jag haemta baggaget och checka in det igen, Men vael vid gaten och vi skulle gao ombord fick vi besked att flyget var foersenat pga att besaetningen skulle gao igenom tull och pass. Pao flyget hit satt jag pao en "vanlig" plats med en liten tjej framfoer som prompt foersoekte pressa ryggstoedet bakaot.
Den 9 timmar laonga resan till Miami varm lite jobbig, fick bra ont i baksida laor.
Vael framme funkade inte mitt visa kort, utan jag fick vaexla lite svenska pengar, till daolig kurs. Vem haer behoever kronor?
Sedan i natt har det suttit en kille strax under mitt foenster som tydligen gillade sin egen roest.
Nu ska jag se om jag kan fao ut lite merr pengar och sedan foersoeka ta mig till busstationen foer vidare transport.
Det blir nog inte mycket ringande hem under resan, det kostar 18:-/minut, men det aer billigare att ta emot.

Inga kommentarer: