tisdag 13 november 2012

Inte mer för den 25-öringen. Nu får det bära eller brista, de sista ordentliga träningarna inför Costa Rica är gjorda. Det började i morse med en 15-20 minuters uppmjuknings övningar här hemma. Det jag kallar att kravla på golvet lite. Sedan blev det 1 timma och 10 minuters löpning eller vad man ska kalla det för. Sedan bar det av till gymet och 15 minuters uppförs löpning på löpbandet efterföljande av lite skrotlyftande.

De sista dagarnas träning har verkligen tagit. Det har varit så hårt att jag inte riktigt känt för mat, men samtidigt vetat att jag var tvungen att stoppa i mig ordentligt för att klara det. Det är så att vågen på gymet plötsligt visade ca 3 kg mindre. Och det i sig är ju sporrande.

Nu blir det i alla fall inte något på 2 dagar då jag kommer att resa. Sedan får vi se om det blir någon liten kort morgon jogg eller morgonsimtur. Men det kommer att vara betoning på kort.

Jag vet inte i vad utsträckning jag kommer att få möjlighet att blogga något under resan, men annars får Ni hålla Er lugna tills jag kommer åter.

Inga kommentarer: