torsdag 3 februari 2011

En ny sportdryck. Jag har sett info om en ny sportdryck baserad på Vitargo, som kommer att säljas genom Life butikerna. De håller på att söka 500 testpersoner för den. Jag har kommit igenom första gallringen. Det är alltid kul att testa nya saker. Man är ju alltid på jakt efter det optimala när det gäller sportdryck. För att orka längre. För att återhämta sig fortare så man kan träna mer och hårdare.

Jag vet inte om den här drycken gör det här. Men blir jag uttagen ska det bli riktigt intressant.

Den innehåller visst både vitaminer och elektrolyter. Hoppas att jag blir uttagen och kan få produkten innan jag åker till Libyen.

Vill ni veta mer om drycken kan ni läsa lite här: http://smartsontestpilot.se/life/blitestpilot/

Det finns även en liten filmsnutt med reklam:

Inga kommentarer: