torsdag 14 maj 2009

Windhoek, Nanibia. Sao var man dao haer. Inte mycket till intressant stad. Foersta staellet jag kommit till utan spaennande mat. Vilken besvikelse.Pao planet hitt pratade jag med en person som undrade om resan var bussines eller pleasure? Vad svarar man pao det i mitt fall? Ja, buassines aer det ju inte. Men naer de hoer vad jag ska ut pao tycker de att det inte aer pleassure heller.Foersta natten haer drabades jag av lite Montesumas haemd. Om det berodde pao en korv jag koept till middag, som jag kanske skulle stekt lite till eller om det var foer att jag tagit foer stor dos bikarbonat. Bikarbonaten tar jag foer att magen verkligen ska fungera. Det finns inger vaerre aen att starta ett saodant haer lopp och inte ha varit pao toa pao ett par dagar, vilket laett kan haenda med den nya dieten det alltid blir naer man kommer bort fraon sitt eget bakade broed och liknande.En grej jag ocksao skulle fixa haer innan loppet var att fao lite mera faerg. I gaor gick det bra, men i dag aer det fraon och till molnigt med naogra staenk. Taenkte jag skulle slippa lite av insmoerjandet med solkraem.Jag har ju inte sao mycket sportdryck med, men i dag pao en marknad hittade jag naogra paosar med naogot att smaksaetta vatten med. Kan vara bra att ha med, de vaeger inte sao mycket heller.Nu aoterstaor bara lite mer vila, lite mer liggande pao spikmattan, ytterligare lite filande pao foetterna och insmoerjande med kraem.I morgon ska det bli spaennande att traeffa de andra igen. Dao kan man nsaega att det boerjar, fast loppet inte boerjar foerraen pao soendag. STAY TUNED.

Inga kommentarer: