onsdag 17 december 2008

Ja, jag kom faktisk ut en runda i kväll. 9 km. Alltid något.
Jag tog det riktigt lugnt och jag kom inte till punkten där jag bara ville ge upp.
I går var jag hos doktorn, och som jag trodde trodde han inte att det var något fel på mig. Det var det vanliga med att jag tränar för mycket och så vidare. Men jag anser att det är lånt till att jag ska vara övertränad. Men han tog i alla fall en massa blodprover så får vi se. Förhoppningsvis har jag svar till på fredag.
Sedan är vi borta det mesta av julvecka och jag funderar på att inte ta med löparkläder. Så har jag inte den stressen också att hinna med en runda då och då. Och är det överträning så får jag ju vila.
Samtidigt funderar jag på om det kan vara abstinens besvär. Jag har känt lite åt det här hållet om jag sprungit för lite tidigare. Nu var det ju så att jag sprang ovanligt mycket i somras och sedan stopp. Det kan ju vara så att kroppen vill ha mer, men samtidigt är det svårt att komma tillbaka när man känner sig dålig. Om proverna inte ger något får jag väl prova att köra skiten ur mig sedan i stället.

Inga kommentarer: