torsdag 11 september 2008

Soppatorsk!!!
Det finns inget annat ord för vad som hände. Jag bröt på dag 3 efter ca 37 km den dagen. Det blir nästan 19 mil på 3 dagar. GPS:en sade att jag förbrukade ungefär 10000 kcal dagen innan. Plus det som går åt innan och efter loppet gör att jag borde äta lika mycket som jag normalt gör på 4-5 dagar. Det gick inte. Efter varje vätske/matstation sista dagen gick det bra i ett par km och sedan var det slut. Och ju mer jag gick desto mer ont i ryggen fick jag dessutom.
Jag känner mig i kroppen som om jag varit sjuk i minst en vecka. Jag får skriva mera senare. Har just kommit hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dette var jo synd; Gunnar. Ser fram til en beretning om dine erfaringer under de dagene du var med. Kom gjerne med tips om hva du ville ha gjort anderledes om du skulle gjøre om det! Gunnar Trailrunner