torsdag 4 september 2008

Deutschlandlauf 2008

Nu är det snart dags att åka till Tyskland. Allt är i stort sett packat. Det visade sig att det jag ville ha med inte vägde så mycket som jag trott. Så jag har gått här och plockat med lite till. Bland annat blev det en del mer kolhydratpulver. Jag tror inte jag kan få med mig för mycket av sådant.
Jag har försökt få igång mobilbloggning, men det verkar inte som om det skulle fungera. Det innebär då att det kanske inte blir något bloggande under loppet. Men vem vet, det kanske finns någon som har någon laptop med så att jag kan få iväg en eller annan hälsning.
Fast även om jag hade fått igång det mobila vet man ju inte i vilket skick jag kommer att befinna mig den närmast tiden. Jag kanske inte är i så mentalt skick att jag kan blogga.
Men vill ni hålla viss koll på mig kan ni kolla loppets sida. Jag tror det kommer att finnas uppdateringar hur det går för oss.
http://www.deutschlandlauf.org/deutschlandlauf/index.php?lan=de&page=DL2008&content=Anfang

Inga kommentarer: