torsdag 18 februari 2010

Garmin Connect - Aktivitetsdetaljer för Trans Slovenian Winter Edition etapp 1
Garmin Connect - Aktivitetsdetaljer för Trans Slovenian Winter Edition etapp 2
Garmin Connect - Aktivitetsdetaljer för Trans Slovenian Winter Edition etapp 3
Garmin Connect - Aktivitetsdetaljer för Trans Slovenian Winter Edition etapp 4
Här har ni lite mer ingående om de olika etapperna att studera. Min fart, höjdmetrar, kartvyer mm.
Så här nåpgra dagar efter loppet känns det förbaskat fint ändå. Skavsåren stör mig fortfarande.
Den högra svulna foten-ankeln är ingen skillnad. Den är rätt kraftigt svulen, speciellt på kvällen efter en hel dag i gång i nedåtläge.
Varjer dag framåt eftermiddagen har jag frusit en hel del.
Känner mig faktiskt nästan sugen på att springa, men jag ska inte gå till några överdrifter. Jag vet också att jag skulle inte kommit speciellt långt. När jag har försökt gå raskt har jag verkligen känt hur det saknats krafter.

Inga kommentarer: